4 Ekim 2015 Pazar

Turkiye cumhuriyeti vatandaslarina 3 aylik vize

Merhaba sayın üyeler ve TÜRK yetkilileri,

Rusya federasyonu na vizesiz gelmek serbest ve tabi ki bir aylık, ama oturum üç aylık veriliyor vatandaş da oturuma bakarak Rusya da bir aydan fazla kalıyor oturumun gününe göre, ve Türkiye ye gideceği zaman havalanın da durduruluyor hemen hemen her gün bir kaç kişi ve rezillik başlıyor. bu vatandaşa ne doğru bilgi veren var ne de doğru yol gösteren şuraya git buraya soygunculuk başlıyor bu arkadaşın yanında 8 yaşında kız çocuğu var. siz olsanız ne yapardınız bunu ben neden yazıyorum bu işler ile ilgilendiğim için arkadaşlar gece gündüz sabahın erkeninde beni arıyorlar ben yapar gönderirim ama neden bir sürü paradan çıksın neden bu arkadaşlarımız perişan olsun sözde vize kaldırdık dediler ama bilgilendiren yok vatandaşı her vatandaş da bilgisayar kullanmayı bilmiyor ki takip etsin baksın okusun. Türk cumhuriyeti vatandaşları, mesela Azerbaycan burada 3 ay kalabiliyor 3 aylık oturumla neden Türklere de aynı durum uygulanmıyor?  TÜRK yetkililerinden buna bir çare lütfen.. Teşekkür ederim saygılarımla

Zafer sağlam..

2 yorum:

  1. 3 aylik vize alirsan siikintisiz kalirsin sorun ne anlayamadim? 30 gun doldurmadan cikis yapiniz!
    Tekrar giris cikis ve 30 gun kaliniz..
    Registrasion muhtarlikdan yada postaneden yaptiriniz . Kac gun vize ona gore yada kac gun turis olarak kalacaksaniz surenize gore registre yaptirin..

    YanıtlaSil
  2. Alıntılanan metni gizle

    Merhaba.nuray karaca 19/07/1967-Bartin doğumlu evli 3cocuk babası Tekirdağ da ikamet ediyorum/(EMEKLİ).ben 1992,tarihinden bu yana mobil vinç Opr olarak guner vinc, Kayisoglu vinç/,alacalı inşaat AS,/Enka inşaat AS/Zafer vinç Guroop/Gemont AS/Çelik montaj dmontaj prefabrik montajı kalıp ve tünel kalıp Mtj.vinç piyasa işleri tahmil tahliye işleri vs.tecrübe vardır yurtdışında çalıştım pasaport mevcut tecrübe var yurtdışı projeleriniz de çalışmak istiyorum saygılarımla.Nuray Karaca.TL.05418068435/mail/karaca19671@gmail.com/edres/Zafer mh.sevili mescit SK no.10.Dr.3/TEKİRDAG
    Karaca Nuray

    YanıtlaSil