15 Ağustos 2016 Pazartesi

Rusya'da kazanmanizi garanti ediyorum!!! Mutlaka okuyun...



Rusya'da bilindigi uzere 2015'de baslayan kriz 2016 yilinda Rus ucaginin dusmesi ile daha da alevlendi. Tabiki bu sadece Turk is adamlari icin double bir kriz oldu. 1 hafta once gerceklestirilen gorusmeler ile yeniden Rusya ile ticari iliskiler canlanmaya basladi.

Ben sizlere Rusya pazarina yerinizden kalkmadan, Rusya'ya gelmeden, nasil oldugunuz yerden ticaret yapabilirsiniz konusunda yardimci oluyorum. Bu nasil oluyor ? Herkezin merak edecegi bir soru...


Urununuz var zaten Rusya'ya satiyorsunuz yada satmak istiyorsunuz yada kendinizi Ruslara tanitmak istiyorsunuz biz de buradayiz demek istiyorsunuz, iste ben bu anda mudahale ediyorum ve sizlerin profilinizi cikararak, ne isle ilgileniyorsunuz, amaciniz nedir tarzi sorularla calisma mantiginizi anlayip sizlerin Rusya pazarina girmenizi sagliyorum.

Ben 11 yildir Moskova'da yasiyorum. Bilgi islem tabanli internet marketing ile ugrasiyorum. Web siteniz Rusca degil ise ruscalastiriyorum yada rusca olan web sitenizin tanitimlarini yaparak sizlere Rusya pazarinda tanitiyorum.

Bunun icin tabiki tanitimlardan gelecek Rus musterilerinizle anlasabilmelisiniz. Bu onemli bir nokta. Bunu yapamam diyorsaniz, bu konuda da sizlere cozumler sunuyorum. Buradaki ofisiniz / firmanizin bir yetkisi konumunda sizin musterilerinizle iletisime geciyorum. Rusca konusunu benimle cozmus oluyorsunuz. Bu durumda ofis kirasi, calisan icin sigorta vs vs... gibi ekstralardan kurtulmus oluyorsunuz.

Rusya'da ciddi olarak is yapmak isteyen firmalarla calismaktan zevk alacagim. Bu konuda ciddiyseniz benimle iletisime gecebilirsiniz.

Fiyatlar;

Rusca Web sitesi ; Diger paketleri almaniz durumunda ucretsiz.
Web sitesi tanitimlari ; 240 USD (yandex, google, portallar, reklam aglari, sosyal medya)
Rusya'da sanal bir ofis(Musterilerinizin kontak kurabilecekleri bir ofis) : 1300 usd
Rusya pazarlama (kapi kapi dolasma) : 1300 USD 



Erhan Sivrisoy
Email : Bilisim@e-rusya.com
T: +7 909 621 22 09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder